11 Eylül 2014 Perşembe

ARAMIZDA FARK VAR
Seninle aramızda
KOCAMAN bir fark var!

KOCAMAN işte,
anladın sen onu!

Benim SARI’m da LACİVERT’im de
tertemiz,
senin sarın kirli,
kırmızınsa kırmızı bile değil..

Ben işimi sahada
alın terimle görürüm,
sen masa başında
hile hurda, dönme dolapla..

Ben 94 milyon vergi öderim
helalinden,
senin kaçırdığın vergi
54 milyon!.

Buzu ateşe verecek kadar
inancım var benim,
sen hala
ateş üfleme derdindesin!.

Ben
önüme çekilen setleri
yıkar geçerim,
senin işin gücün
“önüm kesiliyor” diye
ağlamak..

Ben adalete FENER yakarım
cesaretle,
sen destursuz
cigaranı bile yakamazsın!

Ben şanlı bayrağımın gölgesinde
nefes alırım ancak,
senin
hangi bayrağa selam verdiğin
belli değil!

Sen hala
kupadan, sopadan, tapeden
medet umarsın,
benim işimse
itinayla tıpa takmak!

Benim yolumun her metresinde
şeref var, onur var!
Seninkiyse
milyonlarca oyunu
ipotek altına aldığın
“Emir’in Yolu”..

Sen ağız değiştirirsin,
renk değiştirirsin,
gündem değiştirirsin..
Ben istersem
seni değiştiririm
evelallah!


Ben
gözümü bile kırpmadan
düşmanlarımla
savaşa girerim!
Sen girsen girsen
kek kalıbına girersin
ancak!.

Zorba da sensin,
mikrop da,
virüs de..
Ama sıkıntı yok,
antivirüsünü
tanıyorsun zaten!

Senin meridyenin kaymış,
boylamların “paralel”..
Ama
yanlış anlama ha;
saat farkı değil
bu aramızdaki!

Öyle bir fark ki,
hesaplayarak da
bulamazsın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder