21 Nisan 2015 Salı

FAYNIL FOR’S!
Yemin ediyorum
bu FENER’lilerin alayı manyak!
Bi görsen
forslarından geçilmiyor..
Neymiş efendim
“faynıl for”muş..
Gören de
Avrupa’da finale kaldılar
falan sanacak!.

Adı da “Final 4”..
4 takımlı final mi olur lan,
kimi kandırıyorsunuz?
Sıkıysa ilk ikiye girin!

Tarihinin en kötü Maccabi’sini
yenmişler deplasmanda,
caka satıyorlar..
Ondan önce de
tarihinin en kötü CSKA’sını,
tarihinin en kötü Olympiakos’unu,
yine tarihinin en kötü Barcelona’sını
yenmişlerdi..
N’olmuş yani, iş mi bu?
Onları babam da yener..
Ne??
Zaten babam mı yendi?

Sanki VESELY’nin bloğunun penaltı,
GOUDELOCK’ın üçlüğünün
ofsayt olduğunu da
görmedik..

Ofsayt demişken,
sadece 11 santim ofsayt olan pozisyona
ofsayt verdi lan hakem!
Ulan 11 santimden n’olur?
N’olmuş yani
Bursalı 11 santim ilerdeyse?

Otobüsüne yediği kurşuna
taş denilmiş
bu ülkede FENER’in..
Bi ofsaytın lafı mı olur be!

Hem WEBO’nun golünde
SOW adamı itmiyor mu?
Peki itmiyor,
top eline de değmedi mi?
Tamam, değmedi..
Kaleciye faul de mi yok?
Temiz mi lan gol?
Harbiden mi?

Hiç bi şeye değilse
Bursa’nın filozof hocasına
yazık yahu!
Adam adalet diyor,
şiddet diyor,
bi şeyler diyo yani..
Tamam anlaşılmıyor,
alt yazı falan gerek ama
Fransız sanat filmi gibi adam
sonuçta!

Bi de lider oldular ya
hakem sayesinde..
Bu Göçek’in
FENER formalı fotoğrafları
yok muydu zaten?

Ayrıca pankarta
yanlış padişah koydukları için de
Trabzon’daki maçın
tekrarı gerekir!
Tarihleriyle matrak geçilince
etkilendi sahadaki topçular
kardeşim!.

O kadar da otobüs sürdük,
direksiyon salladık,
niye bizi sallamadı kimse ya?

Adamlara
“FAYNIL FOR’S”
bize hep mors olmak düşüyor,
iyi valla be!

7 yorum:

  1. Aldım rengim Yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. anlamazlar ya anlasınlar diye nokta nokta sokmuşsun lafları gurur duydum uğur kardeşimle yüreciğine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Onlar kumpas kurmaya devam etsin; BİZler Sevdamız pesinde koşmaya devam edecegiz;
    Kalemine Saglik Uğur Akkaya

    YanıtlaSil
  4. Yine KOYDUN kapağı dostum. .kalemine tsk

    YanıtlaSil
  5. Yine KOYDUN kapağı dostum. .kalemine tsk

    YanıtlaSil
  6. Yerine oturan çok güzel kapaklar var bravo kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  7. hepsini sıraya dizmişsin helal olsun sana...

    YanıtlaSil