7 Temmuz 2015 Salı

BEN OLMADAN OLMAZ!
Ne sürülecek tarla kaldı,
ne de ekilecek ekin..

Ne uyduruk tapelerin umrumda,
ne önüme dizdiğin engeller?

Ne YAYLA, ne CADDE,
ne de KÖPRÜ keser
öfkeli ayaklarımı!

Artık ne ırmaklar tarif eder
gözyaşlarımı
ne de uçsuz bucaksız nehirler!

Sen
aylarca kustuğun zehir
beni öldürür mü sandın?

Sıktığın o kurşunlar
beni durdurur mu sandın?

Alın terimi, onurumu
tırsıp satacağımı mı sandın?

Transfere, kupaya dalıp
davamı unutacağımı mı sandın?

Tazyikli suyunu,
copunu, gazını,
yalanını, dolanını,
acını, kanını, gözyaşını..

Ben ait olduğum ruh adına
şerbet sayıp kana kana içtim hepsini!.

Döktüğüm gözyaşımla aldım
zafer yeminimin abdestini!.

Sevdam “ÇAĞLAYAN” olacak
bir kez daha
iftira kayalarının önünde!

Bir ok gibi saplanacak umudum
haksızlık duvarlarına!

8 TEMMUZ günü
orucumu inancıma,
direnişimi coşkuya
bağlayacağım!

8 TEMMUZ günü
bu kez sevinçten ağlayacağım!

Yüreğimde SARI LACİVERT cesaretim,
omuzlarımda FENERBAHÇE ruhunun gururuyla
orada olacağım!

Güzel güneşli günlere
hep birlikte uyanabilmek için!

Orada olacağım,
çünkü biliyorum;
ben olmadan olmaz!




1 yorum: