3 Aralık 2015 Perşembe

KİMSİN SEN?
-Alo!...
-Kimsin?
-Fatih ben..
-Hangi Fatih?
-Şu SMS’le kovduğunuz hani..
-Peki Sen kimsin?
-Ben Cenk?
-Kaleci olan mı?
-Yok, faksı ters çeken.. Kevın orda mı?
-Oğlum onu Hamza’ya sor..
-Kovduk onu biz.. Mustafa var şimdi?

-Alo groso kroso..
-Kim?
-Gorosk.. grokomo..
-Ne diyon birader?
-Ya neyse ne ya, gönderin gitsin! Adı söylenmiyor zaten..

-Alo Hamza..
-Hoca telefona çıkmıyo..
-Sen Kimsin?
-Yardımcıyım.. Sen Kimsin?
-Mustafa ben yahu..
-Ha hocam mesaj at mesaj..

-Hocam mesaj geldi..
-Mustafa’dan mı?
-Yok Şınayder’den..
-Ne demiş?
-No taktik falan diyo ama…
-S*ktiret

-Alo.. Şınayder, sen misin kuzum..
-Yok..
-Sen kimsin?
-Selçuk ben hocam..
-Hangi Selçuk?
-Kaptan olan..
-Şınayder yanında mı oğlum?
-Ne Şınayder’i hocam ya?
-Ne bileyim, mesaj atmış da..

-Alo.. Bana Fatih’i bulun..
-Hoca Fatih’i mi?
-Yok iş beceren, gerçi beceremiyor ama neyse..
-Sen kimsin peki?
-Dursun..
-Hangi Dursun?
-Başkan ulan başkan..
-Bi saniye.. Abi bizim başkanın adı ne? Haa..

-Alo ben Cemal..
-Hangi Cemal?
-Nalga olan..
-Oğlum dur zaten ortalık karışık..

-Alo.. Marangozdan arıyom ben..
-Ne marangozu?
-Masa altı, üstü bi şeyler demişsiniz, ölçü alacaktım..
-Yaz.. 6’ya 6…
-Neden 6 hocam?.. Aloooo.. Alooo…

-Aloo..
-Kimsin evladım?
-Çocuk..
-Hangi çocuk..
-Bizim çocuk.. Sizin de olabilir..
-Kimin çocuğusun sen?
-Çocuğu kim koyduysa onun..

-Alo.. Harcatmayız ulan..
-Harcatmıyoruz zaten başkanım.. Beş kuruş yok kulüpte..
-Onu mu diyorum oğlum ben?
-Ne diyorsun ses gelmiyor.. Alooo.. Alooo..

-Alooo.. Kimsin?
-Ergin ben ergin..
-Ergenleri almıyoz takıma..
-Ergen değil Ergin, Ergin..
-Hangi Ergin..
-Hani maça çıkmayan?
-Ha n’oldu?
-Ben de onu diyorum. Siz çıktınız da n’oldu?

-Aloo.. Ben emir eri..
-Ramazan sen misin?
-Yok ben Kuddusi?
-Oğlum kapat kapat, hat güvenli değil..

-Aloo….
-Kimsin sen?
-Ünal ben?
-Ünal kim ya?
-Hani şu seksi olan, ateş üfleyen?
-Ne var, ne istiyon?
-Eğleniyor musunuz diye merak ettim de..
-Disko disko.. disko disko..

-Aloo..
-Sen kimsin?
-Katır..
-Baban kim?
-Dayım at!
-Anlamadım?
-Boşver.. Anlayan anladı!.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder