13 Ağustos 2016 Cumartesi

FARK VAR!
Haklısın..
Seninle aramızda
KOCAMAN bir fark var..
KOCAMAN işte,
nasıl anlıyorsan o!

Benim SARI’m da LACİVERT’im de
tertemiz,
senin sarın kirli,
kırmızınsa kırmızı bile değil..

Ben işimi sahada
alın terimle görürüm,
sen masa başında,
sarayda,
takkelinin cübbesi altında,
hile hurda,
dönme dolapla..

Ben bir yılda
94 milyon vergi öderim
helalinden,
senin kaçırdığın vergiyi yazmaya
milyonlar yetmez!

Buzu ateşe verecek kadar
inancım var benim,
sen hala
ateş üfleme derdindesin..

Ben
önüme çekilen setleri
yıkar geçerim,
senin işin gücün
“önüm kesiliyor” diye
ağlamak..

Ben
hayasız akınlara
SARI LACİVERT duvar olurum,
sen aşağılık niyetlere sıva..

Ben adalete FENER yakarım
cesaretle,
sen bırak fitili
destursuz
cigaranı bile yakamazsın!

Ben şanlı bayrağımın gölgesinde
nefes alırım ancak,
senin
hangi bayrağa selam verdiğin
belli değil..

Benim yolumun her metresinde
şeref var,
onur var!
Seninkiyse
“himmet”le ipotek altına aldığın
fitnenin yolu..

Ben kupalarımı
ter dökerek,
kan ağlayarak aldım..
Ama belli ki seninkilerde
bir “gülen”in izi var!

Sen ağız değiştirirsin,
kılık değiştirirsin,
gündem değiştirirsin..
Ben istersem
seni değiştiririm
evelallah!

Ben
gözümü bile kırpmadan
düşmanlarımla
savaşa girerim.
Sen girsen girsen
bukalemun gibi
renkten renge girersin
onun bunun
yalakası olmaktan..

Hastalık da sensin,
mikrop da, virüs de..
Ama sıkıntı yok,
antivirüsünü
tanıyorsan zaten!

Senin meridyenin kaymış,
boylamların “paralel”..
Ama yanlış anlama ha,
saat farkı değil
bu aramızdaki..
Öyle bir fark ki
hesaplayarak da
bulamazsın..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder