8 Nisan 2018 Pazar

KAÇ SANTİM?
Delikanlı gibi söyleyin abi,
size kaç santim lazım?

Açık konuşalım artık,
tam olarak
kaç santim
tatmin eder sizi?

O çizginin adı ne?
Gol çizgisi..
E, top o çizgiyi geçince ne oluyor?
Taç mı?

İsterseniz
kural kitabına
yeni sayfa ekleyelim
FENERBAHÇE'ye özel..
Gol sayılması için
topun
çizgiyi en az şu kadar santim
geçmesi gerek diye..


E o zaman
kaçtan başlar
açık artırma?
30 mu? 40 mı?

Ya da en iyisi
çizgiyi mizgiyi boş verin,
“FENERBAHÇE şutlarının gol olması için
topun filelere değmesi gerek”
diyelim de
kafalar karışmasın..

Veyahut şöyle yapalım;
FENERBAHÇE’nin ilk 3 golü
sayılmasın mesela..
Oh mis…

O da olmazsa
gol atan FENERBAHÇE’li
kırmızı kart görsün..

Ya tamam,
gol atmak toptan yasaklansın
FENERBAHÇE’ye..
Nizami golünü gören hakem
linç edilsin,
penaltısını veren
falakaya yatırılsın..

Boyları ölçülsün topçuların..
Belli bir santimin
üzerindekiler ve altındakiler
alınmasın maça..

E direkten dönen toplar var…
Olmaz öyle..
Üst direkler 10-15 santim aşağıya,
yan direkler sağa sola alınsın
bi zahmet..

FENERBAHÇE ceza sahasına
50 santim yaklaşan top
direkt gol sayılsın..
Geçtiydi geçmediydi tartışması da
biter hem..

732 santim genişlikte
244 santim yükseklikte
kale mi olur lan?
Yani olur da,
FENERBAHÇE’nin rakibinin olmaz..
Onu biz düz
5 santime 5 santim yapalım..
Top kaleye girmeyince
gol de olmaz,
kökünden hallolur mesele..

Tamam, anladık..
5 santim yetmiyor..
Adam gibi söyleyin oğlum
kaç santim lazım size?
Ne kadar girmesi kafi sizin için?

Ama galiba
topun ne kadar içeri girdiği değil,
size ne kadar girdiği önemli..






1 yorum: