17 Mart 2024 Pazar

 

SANTİM SANTİM
Saniye saniye çalışıp,
sonunda santim santim yiyen
ve bunu da yediremeyenlerin
kâbusudur FENERBAHÇE!

Sahaya bıçak, elektrikli ısıtıcı,
tribün direği attıklarında bile
sırtları sıvanan,
sahada hakem dövdüklerinde,
rehin aldıklarında bile
arkaları kollanan
güruhun
belalısıdır FENERBAHÇE!

Bir otobüs dolu insan ölsün diye
o otobüsü kurşunladıklarında bile
“bu şehre mal edilemez” diyen malların,
SARI LACİVERT’e güttükleri düşmanlığın
ödülünü hep alan andavalların
nefretine maruz bırakılan
ama her defasında
ayakta kalan
güçtür FENERBAHÇE!

Ne yaparlarsa yapsınlar
masum ilan edilip
siyasetçe pışpışlananların gözünde
her daim
suçtur FENERBAHÇE!

95-96’da, 2010-2011’de
uğradıkları yenilgiyi hazmedemeyip,
futbolu kan davasına dönüştüren
şımartıla şımartıla
Türk futbolunu dinamitleyen
medeniyetsizlere
ders vermekten bıkmayan
öğretmendir FENERBAHÇE!

Her gittiğinde
3 puandan, galibiyetten önce,
ölmeden sağ salim dönebilmeyi diledikleri şehirden
her defasında
başı dik, alnı açık çıkan
SARI LACİVERT duvardır
FENERBAHÇE!

Bile bile ölüme gönderilen,
ölmeyip hayatta kalınca cezalandırılan
ötekidir FENERBAHÇE!

Sahada kafası gözü yarılan,
100 dakika boyunca
yabancı madde yağmuruna tutulan,
maç bitince üzerine saldırılan topçuları için
kendilerini korudular diye
ceza istenen
tek kulüptür FENERBAHÇE!

Uğradıkları operasyonun
“çok ince ayar bir çalışma yapıyoruz”
diye anlatıldığı,
kumpas senaryolarla
hakkının gasp edildiği,
iftiralarla emeğinin çalındığı,
buna rağmen hep sahada kalan
onurdur FENERBAHÇE!

Sonuçta
“buradan çıkabilecekler mi bakalım” dersin,
günlerce ortamı gerersin,
dakikaları zehir edersin,
saniye saniye çalışırsın
ama
santim santim sokar
FENERBAHÇE!

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder