20 Ocak 2014 Pazartesi

PES ETMEK YOK!
Ben FENERBAHÇE’yim..
Çok hırpalandım 
neredeyse 2 buçuk yıldır..
Çok canım acıdı..
Yüreğimi yaraladı
gözyaşlarımın kırık uçları!.

“Şikeci” deyip
çamur attılar..
Rahatsız oldular benden..
Gergin dediler,
çapulcu dediler,
hatta terörist bile dediler..

Zulmettiler
milyonlarca sevdalı kalbe..

Gaz bombaları da attılar,
plastik mermi de..
Biber gazı da sıktılar
çoluk çocuk demeden..

Dövüldük, bıçaklandık, vurulduk
ailece..
Yine de dimdik durdum
doğrultulan silahın karşısında..
Boyun eğmedim..
Eğmeyeceğim..
Boyun eğmez FENERBAHÇE!

FENERBAHÇE’yim ben!
Kalbim SARI
Ruhum LACİVERT!.

FİL ZİYA’yım ben..
ENVER NECİP’im, AYETULLAH’ım..

KULAKSIZ GALİP derler bana,
ZEKİ RIZA diye yazarlar adımı..
EMİRZADE ARİF’im,
TEĞMEN NURETTİN’im ulan ben!
ÜSTEĞMEN SADIK’ım..
Vatan için akıttığım kanın izi duruyor
hala formamda!

DAĞLAROĞLU RÜŞTÜ’yüm
alayına kafa tutan,
SARACOĞLU ŞÜKRÜ’yüm
payeleri umursamayan..

BASRİ’dir bir adım da..
kafası, gözü dağılmış
yine de sahada
dimdik!

ARNAVUT PRENS’im ama
adım İSLAM’dır!
Delikanlıysan çık karşıma da
ne demekmiş
şu “büyüklük” denen meret
anlatayım sana!

LEFTER diye yazar
tarih kitaplarında adım!
Okuman yazman varsa
bakıver bi zahmet!

RIDVAN’ım ben..
Ne kadar tekme atsan da arkadan
inatla
diklemesine
kaleye giden..

Adım AYKUT’tur ama
KOCAMAN’ı da var!
Sen kısaca
EFSANE diyebilirsin!

Başınıza düşmesinden
ödünüzün patladığı YILDIRIM’ım ben!
aşık olduğu renklerin,
temsil ettiği onurun
AZİZ savunucusu!

Boyun eğmektense
ölmeyi yeğleyen karakterin sahibiyim,
MUSTAFA KEMAL’im ben!

107 yıl boyunca
bükülmedi boynum..
Damarlarımda özgürlük
yüreğimde şerefle kaldım ayakta,
Yıkılmadım..
YIKILMAZLIK oldu adım!..

El etek öpmek,
biat etmek yazmaz
kitabımda,
yazmayacak da!

Ne sanmıştın ulan?
Benim adım FENERBAHÇE!.

Pes etmek yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder