25 Mart 2014 Salı

FARK VAR!
Seninle aramızda
KOCAMAN bir fark var!

KOCAMAN işte,
anladın sen onu!

Benim SARI’m da LACİVERT’imde
tertemiz,
senin sarın kirli,
kırmızınsa kırmızı bile değil..

Ben işimi sahada
alınteriyle görürüm,
sen maşa başında
hile hurda, dönme dolapla..

Ben 94 milyon vergi öderim
helalinden,
senin kaçırdığın vergi
54 milyon!

Buzu ateşe verecek kadar
inancım var benim,
sen hala
ateşi üfleme derdindesin!

Ben
önüme çekilen setleri
yıkar geçerim,
senin işin gücün
“önüm kesiliyor” diye
ağlamak..

Ben adalete FENER yakarım
cesaretle,
sen destursuz
cigaranı bile yakamazsın!

Ben şanlı bayrağımın gölgesinde
nefes alırım ancak,
senin
hangi bayrağa selam verdiğin
belli değil!

Sen hala
kupadan, sopadan, tapeden
medet umarsın,
benim işimse
itinayla tıpa takmak!

Benim yolumun her metresinde
onur var, şeref var!
Seninkiyse
milyonlarca oyunu
ipotek altına aldığın
“Emir’in Yolu”..

Ben huzurunda söz vermeye
ATA’ma koşarım,
sense bundan bile rahatsız olup
gıcık olursun..
Artık bağlılığını göstermek için
kime koşuyorsan!

Şimdi kalkmış
11 puan için
canını sıkıyorsun!
Gerçi senin
36 puan farkı da
görmüşlüğün var!

Ama takma kafanı!
O fark
puan farkı değil!
Parmak hesabıyla da
bulamazsın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder