14 Nisan 2014 Pazartesi

DAĞLAR KADAR
“Tarihin sayfalarına karışmalılar”
diyenlerle
o tarihin sayfalarına
altın harflerle geçenler arasındaki farkları
ben yazmayacağım!
Kendi sözleri
zaten anlatıyor
her şeyi..

Ünal Aysal:
“Benim hayat planlamamda
Galatasaray için 2016’dan sonrası yok”
AZİZ YILDIRIM:
“Bizler bir gün daha
FENERBAHÇE’li olarak yaşamak için
hayata bağlanırız
ve gerekirse
o bir gün için
bütün bir ömrü
gözden çıkartırız”

Ünal Aysal:
“Galatasaray benim için
bir sosyal sorumluluk projesiydi”
AZİZ YILDIRIM:
“FENERBAHÇE bizim için
bir sevda meselesidir”

Ünal Aysal:
“Benim için Galatasaray
2 sene sonra bitecek”
AZİZ YILDIRIM:
“FENERBAHÇE sevdam
cehennem donana kadar
sürecek”

Ünal Aysal:
“Benim için
‘çivi bile çakmadın’ diyorlar.
Ben marangozluk için değil,
itfaiyecilik için geldim”
AZİZ YILDIRIM:
“FENERBAHÇE’nin hizmetine vermek için
tesis yapmak
namusumuzdur”

Ünal Aysal :
“Taraftarı bize bağlı hale
getirmemiz lazım”
AZİZ YILDIRIM:
“FENERBAHÇE taraftarı bağımsızdır!
Kimse engelleyemez”

Ünal Aysal:
“Galatasaray için
5 senemi ayırmıştım.
İki senem daha var.
Biraz da kendime zaman ayıracağım”
AZİZ YILDIRIM:
“FENERBAHÇE için canım feda”

Ünal Aysal:
“Önce kendimi düşünmem lazım”
AZİZ YILDIRIM:
“Önce VATAN,
sonra FENERBAHÇE
sonra yine FENERBAHÇE!”

Ünal Aysal:
“25 milyon taraftarımızın
20 milyonu
iktidara oy vermiştir”
AZİZ YILDIRIM:
“FENERBAHÇE son kaledir,
teslim olmaz”

Aslında
kimin tarih sahnesinden silineceği
kiminse o tarihin sayfalarını
övünçle süsleyeceği
çok aşikar değil mi?

2 yorum:

  1. kalemine kuvvet usta..".Ayinesi iştir kişinin,lafa bakılmaz"sözünün doğruluğu bir kez daha kanıtlanmış oluyor böylece ...

    YanıtlaSil